Уникалните елементи на Google Места и Google+ Local

Популярни

акумулатор

Как се зареждате акумулатор?

Няма нищо по-лошо от паднал акумулатор в студена зимна утрин. Вече закъснявате за работа, а...

Гостна с декоративни профили

Как да създадете сами рамки от декоративни профили

Декоративните профили са традиционен елемент в дизайна, все по-често срещан домовете.

Чаша с прясно сварено кафе

Най-силните кафета на света

Когато започнете да разглеждате кафета, обикновено бързо ще се сблъскате с реалността, че...

Комфортна спалня с удобен матрак

Как да купим матрак онлайн?

В днешно време, все повече хора използват телефоните или компютрите си, за да пазаруват.

жена спи отпуснато на удобен матрак

5 начина, по които матракът влияе на съня Ви

Не бихте отишли на маратон или на поход в планината без подходящо оборудване, нали?

4.3
Google local

Продуктите на Google са наистина уникални. Това е и причината да се опитаме да обясним какво ги прави такива. Локалното търсене става все по-широко разпространено и вашият бизнес трябва да е в крак с тази тенденция. Този материал ще ви помогне да разберете каква е разликата между двата продукта и как да ги използвате, за да подобрите локалното си търсене.

 

Какво прави Google Места уникални?

Вие трябва да мислите за информацията, която попълвате, като за част от мисловна верига. Ето за какво става дума: Информацията, която попълвате в Google Места, ще бъде показана в Google Map (б.а. Google Карти), които пък ще се покажат в локалното търсене.

Другият уникален елемент на продукта е потвърждаването на страницата (б.а. Pages Verified). Потвърждаването на информацията за вашия бизнес ви дава повече контрол. Вие можете да нанасяте корекции, когато това е необходимо за локалното търсене.

 

Какво прави Google+ Local Business страниците уникални?

Този продукт е проектиран, за да прилича на Google Места. Това е усилие от страна на Google да направи нещата по-лесни за потребителите. Резултатът обаче е, че е доста объркващо. Сега имате две страници, които изглеждат сходно, за да подпомагат локалното търсене.

Google+ Local има повече социална функция за локалното търсене. На това място можете да публикувате съдържание, което ще интересува потребителите ви. Освен това бихте могли да се свържете и с бизнес партньори и колеги от вашата бизнес ниша. По този начин създавате полезни връзки за локалното си търсене.

Бързата идентификация също е уникална характеристика за Google+ Local. Вие трябва да имате таб (б.а. Tab) за Мнения, Снимки, Видеа, Публикации. В случай, че някой от тези табове ви липсват, вероятно не гледате Google+ Local.

 

Комбинирането на Google Места и Google+ Local

Вие можете да навигирате и Google+ Local страницата си чрез таблото (б.а. dashboard) в Google Места. Това ще ви помогне да оптимизирате усилията, които полагате за локалното търсене. Вие ще виждате тази страница само ако имате акаунт в Google Места и потвърдена страница в Google+ Local.

 

Нещата за локалното търсене стават сложни

Вие можете да потвърдите страницата си за Google+ Local, както и тази за Google Места. След това ще имате страница, която обединява двата ви акаунта, с които подпомагате локалното си търсене. Тази страница се нарича просто Google+ Local и обединява функциите на двата ви акаунта. Чрез нея можете са управлявате и двете страници, като оптимизирате локалното търсене.

 

Защо да комбинирате тези страници?

Обединението на двете страници няма да повлияе пряко на вашето локално търсене. Това действие ще ви помогне да менажирате профилите си по-ефективно. Трябва да обмислите сливането на двете страници, ако сте изпълнили следните условия:

  1. Трябва да сте в състояние да потвърдите получаването на „verification postcards” или пощенски картички за проверка.

  2. Трябва да имате Google+ Business страница

  3. Вашата обява в Google Places и Google+ Business страницата ви са на един и същ имейл адрес. Така локалното ви търсене ще се подобри.

В случай, че вече имате обява в Google Места, вие само трябва да проявите търпение, докато във вашия профил се появи функцията за сливане на двата акаунта. В случай, че имате само Google+ Business страница, но не и Google Места, трябва да се регистрирате и там. Това ще ви даде достъп до таблото за управление, което ще намали наполовина усилията, които полагате за локалното търсене.