Регистрация на ЕООД / ООД и нейния имидж пред клиентите

Популярни

Икони и бъдещето: Къде отива свещеното изкуство?

Иконата, вековен символ на вярата и духовността, е изкуство,...

Иконата: Сакрално изкуство или народно творчество? – Един задълбочен поглед

Иконата – този древен образ, изпълнен със символика и...

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Преводът от немски на български не е просто механичен процес на замяна на думи.

Веган торта

Хитрини за приготвяне на вкусни веган торти: Как да постигнем перфектен резултат

Веган тортите все повече набират популярност, не само сред хората, избрали растителното хранене...

3.6

Когато се започва стопанска дейност освен процедурата по регистрация на фирма и всички подробности по стартирането й, един от най-важните елементи е и създаването на един добър образ пред бъдещите клиенти.
Безспорен факт е, че за да бъде печеливша  една фирма трябва да е това, което нейните клиенти очакват от нея и нейният образ е нужно да отговаря именно на това. Клиентите виждат само част от този образ и според това, което виждат изграждат своята преценка. Именно от тази преценка зависи дали фирмата ще бъде предпочитана и съответно печеливша.

Рекламата е тази, която е продава и е много важно как след като бъде направена регистрация на фирма,  как нейният собственик ще подходи към нея. Съществуват много възможности за реклама без огромни инвестиции  за да се изгради един приемлив първоначален образ на новорегистрирана фирма.

„Фирма“ е термин с италиански произход и в превод означава „име или подпис“ , което включва уникалност и външен образ на една стопанска дейност. От това как ще бъде представена една фирма пред своите клиенти зависи много нейният успех и бъдещото й развитие. Фирмата е  индивидуалността и външният образ на самото производство,  независимо от това до каква степен то е стопански подготвено и добре организирано. Първото впечатление, което се създава в клиентите е от важно значение за старта на един бизнес след като е приключила процедурата по регистрация на ЕООД / ООД.

Освен за бъдещите клиенти, образът на една фирма е от огромно значение при набиране на персонал. От това дали ще може да се привлекат добри кадри много зависят успехите на една фирма непосредствено след регистрация на  ЕООД/ООД. От хората, които щеработят в тази фирма зависи нейният бъдещ образ и неговото доизграждане.
От съществено значение при регистрация на ЕООД / ООД е какво ще бъде името на фирмата, до колко ще бъде съобразено с основната й дейност и как тази фирма ще бъде представена в Интернет и евентуално в останалите медии. Интернет представянето е сравнително по-евтин вариант и обикновено повечето фирми започват от него.

Един добре изработен фирмен сайт с уникално и богато съдържание е първата стъпка към създаване на имидж. Следва популяризация на този сайт, за да бъде максимално видян от повече хора и те да разберат за стоките или услугите, което даденото ЕООД / ООД предлага.

В последните години огромна роля за създаването на имидж на фирмите играят социалните мрежи, особено Facebook. Facebook рекламата все по-често се използва от бизнеса, защото дава много добри резултати без да изисква огромни инвестиции. Социалната мрежа е една възможност чрез създаване на фирмена страница бързо и много информация да стигне до възможно най-голям брой потенциални клиенти, а те да получат отговори на въпросите, които ги вълнуват относно предлаганата стока или услуга. Facebook рекламата се превърна в един добър начин бързо и успешно да е представите на своите клиенти.

Когато се започва стопанска дейност и разчитаме тя да стартира добре, създаването на добър и печеливш образ пред клиентите се осъществява най-бързо и качествено чрез интернет представяне и реклама. А за да бъде успеха безспорен е нужно предварително още преди да пристъпим към процедура за регистрация на ЕООД / ООД, да се обмисли името, логото и всички подробности по евентуалния образ на фирмата, който искаме да изградим пред обществото и своите бъдещи клиенти.