Иконата: Сакрално изкуство или народно творчество? – Един задълбочен поглед
Иконата – този древен образ, изпълнен със символика и...
Сред всички части за компресор, коляновият вал е един от най-важните. Но ако по принцип не сте запознати с частите на един компресор, в нашата статия ще научите малко повече за тях. Ще разгледаме коляновия вал, съединителния прът и буталните пръстени. Също така ще разгледаме и други важни компоненти. Тук ще обясним колко е важно да идентифицирате всяка част от компресора и какво да правите, ако не сте сигурни коя ви трябва.
Настоящото изобретение, осигурява колянов вал за въздушни компресори с няколко предимства пред предходните разработки. Коляновият вал е обикновено комбиниран с тежест, за да се получи единицата колянов вал и тежест. Блокът за тежести и балансният блок, са изработени от плоски части, които са щанцовани, за да се постигне по-ниска производствена цена. Балансовият блок и коляновото рамо могат да се регулират, за да отговарят на различни изисквания към продуктите на компресора. Коляновият вал може да има и структура за спиране на въртенето. Структурата за спиране е изпъкнала вдлъбнатина, жлеб в тялото на удължителя, отвор или дъгова връзка.
Съединителният прът на компресора свързва буталото с коляновия вал. Прътът е този, който създава хода, който отговаря за компресията и изгарянето на двигателя. Ако нивата на масло в помпата са ниски, замръзналия съединителен прът е възможно да блокира помпата. За да смените замръзнал конусен прът, трябва да спазвате указанията на производителя за въртящия момент. След това монтирайте нов съединителен прът, като затегнете болтовете съгласно спецификациите.
Пръстенът в горната част на буталото е в пряк контакт с горивната камера. Затова пръстенът се нуждае от по-добра защита и покритие. Най-горният бутален пръстен е от типа Controlled Pressure Relief (CPR), който е изработен от плитки канали. Този пръстен позволява на налягането на газа да премине към втория пръстен и се характеризира със "S" съединение в краищата. Новите конструкции на порта CPR на пръстена на равнината също имат "S" съединение в края на всеки пръстен.
Животът на лагерите в частите на въздушните компресори зависи от различни фактори. Сред тях са скоростта и температурата на околната среда. Той може също така да варира, в зависимост от машината и модела. Лагерите са склонни към износване поради триене. Подмяната на основния лагер, изисква технически експерт да провери и отстрани останалите проблеми. Температурните колебания и повишаването и понижаването на нивото на смазочното масло също са основни фактори за живота на лагерите на компресора.
Едно от най-големите предимства на пневматичните задвижвания е тяхната относителна цена. Един-единствен задвижващ механизъм може да струва над 1000лв, което е много по-малко от еквивалента на подмяната на един клапан. Средният живот на един задвижващ механизъм е около три години, така че една обикновена подмяна ще ви спестява пари. Освен това, пневматичните задвижвания са високоефективни, което свежда до минимум разходите за подмяна. Те обаче имат няколко недостатъка.