Могат ли децата да научат английски език преди майчиния си език?

Популярни

Zaedno.bg подкрепя участника в hosting SEO състезанието на Jump:
"Защо избрах хостинг в Jump?"

лятно поливане

Лятното поливане трябва да започне през пролетта

Юли и август са много горещи месеци, през които и хората и растенията имат нужда от повече...

ежедневни чинии от порцелан

Какви са ползите от използването на порцеланови чинии?

Порцелановите съдове са с нас от векове.

интериор на автомобил с автоаксесоари

Автоаксесоарите, които ще направят шофирането и пътуването по-приятни

Благодарение на високотехнологичния напредък днес всеки водач на МПС има възможността да се...

собствен транспорт екскурзия

На организирана екскурзия със собствен транспорт - за какво да сме подготвени?

Когато дойде време за избор на дестинация за следващата семейна или соло екскурзия, колебанията...

изпечено кафе на зърна в чаша

Кафе индустрията, каквато я познаваме днес

От 19 век насам кафето е глобален феномен.

5

Много деца израстват, слушайки 3 или 4 езика. Това, което вече знаем за езика е, че разбирането предшества възпроизвеждането. Разбирането предшества речта. Първо децата трябва да чуят, да абсорбират езика, след това и да разберат звуците, чак по-късно да говорят. Такъв е редът на нещата при децата. Напълно нормално е това и родителите понякога могат да си мислят, че тъй като децата им все още не могат да говорят, то те и не разбират. Това, което се случва е, че родителите много често не им говорят. Следователно децата имат по-малко думи за разбиране и следователно ще говорят още по-малко. Повече по въпроса за децата и ранното езиково обучение може да намерите тук.

Изследванията показват, че децата, които проговарят по-рано, имат по- богат речник. Не е изненада- родителите им разговарят с тях повече. За съжаление, въпреки изследванията, има интелигентни, образовани хора, които не говорят с много малките си деца. Те казват: „Какъв е смисълът? Те все още не говорят.” Разбира се, че няма да говорят много, защото не говорят с тях ! Например 5-месечно дете се опитва да каже „Аба” (на корейски означава баща). Казва „Ах“ и е очевидно, че се опитва да говори. Казва „Ах“ и това не е просто случаен звук, а много ранно производство на реч. За да може детето от горния пример да каже „ума“, корейската дума за майка, от него се изисква да озвучи буквата „м“.