Могат ли децата да научат английски език преди майчиния си език?

Популярни

Замислено пълно момиче

Как пълните момичета да се обличат красиво?

Ако имате наднормено тегло, това не означава, че не можете да изглеждате прекрасно!

Как да изберете най-добрата акумулаторна пръскачка

За всеки един градинар най-големият проблем са вредителите и плевелите.

PR специалисти обсъждат стратегия

Липсата на маркетинг и PR специалисти в България

Маркетинговата, рекламната и PR индустрията са изправени пред сериозен недостиг на кадри, заради...

Какво представлява дизеловото гориво за земеделие?

Червеният дизел, известен като дизелово гориво за земеделие, е популярно гориво, използвано...

усмихната жена седяща на диван с лаптоп в ръце

Как да бъдете уважавана жена на работното място?

Независимо дали сте отговорна за копирната машина или за екип от служители, с...

5

Много деца израстват, слушайки 3 или 4 езика. Това, което вече знаем за езика е, че разбирането предшества възпроизвеждането. Разбирането предшества речта. Първо децата трябва да чуят, да абсорбират езика, след това и да разберат звуците, чак по-късно да говорят. Такъв е редът на нещата при децата. Напълно нормално е това и родителите понякога могат да си мислят, че тъй като децата им все още не могат да говорят, то те и не разбират. Това, което се случва е, че родителите много често не им говорят. Следователно децата имат по-малко думи за разбиране и следователно ще говорят още по-малко. Повече по въпроса за децата и ранното езиково обучение може да намерите тук.

Изследванията показват, че децата, които проговарят по-рано, имат по- богат речник. Не е изненада- родителите им разговарят с тях повече. За съжаление, въпреки изследванията, има интелигентни, образовани хора, които не говорят с много малките си деца. Те казват: „Какъв е смисълът? Те все още не говорят.” Разбира се, че няма да говорят много, защото не говорят с тях ! Например 5-месечно дете се опитва да каже „Аба” (на корейски означава баща). Казва „Ах“ и е очевидно, че се опитва да говори. Казва „Ах“ и това не е просто случаен звук, а много ранно производство на реч. За да може детето от горния пример да каже „ума“, корейската дума за майка, от него се изисква да озвучи буквата „м“.