Няколко причини вашият бизнес да използва Google Adwords

Популярни

Група домашни любимци

Срещи с животни: Когато домашните любимци са по-забавни от хората.

В свят, доминиран от социални мрежи, работни срещи и непрестанно гонене на срокове, понякога...

razvitie na soft ymeniq i tehnologii

От класа до света: Как училищата подготвят учениците за реалния живот?

Светът е в непрекъснато движение и се променя с шеметна скорост.

myj misli za navicite i izborite si

Психология на ежедневието: Защо правим това, което правим?

Повечето хора не се замислят за това защо извършват определени ежедневни действия.

Пътуване през времето

Пътуване през времето: Наследството на изгубените цивилизации

Представете си, че можем да се върнем назад във времето.

Какво означава "Черен петък" и защо става все по-популярен

"Черен петък" се превърна в една от най-очакваните дати за шопинг в целия свят, а...

Google Adwords
5

Бързи резултати

Действията по SEO могат да отнемат месеци преди да забележите някакви резултати, благодарение на конкуренцията и времето, което му трябва, за да докаже себе си. Случаят с рекламата в Google AdWords не е такъв. След начало на кампанията ви в AdWords веднага се появяват реклами и вие получавате мигновени резултати като например данни за посетителите.

Това не само ще донесе резултати веднага, но поради скоростта, ще имате време да откриете колко ефективни са ключовите думи, които след това могат да бъдат използвани за изграждане на ефективна SEO кампания въз основа на данните от AdWords.

SEO планът е ключова част от вашия онлайн успех. С PPC ще постигнете върхови резултати в търсенето за минути.

Можете да контролирате разходите си за реклама

Ето нещо наистина страхотно относно вашата реклама в Google AdWords. Можете да задавате максимална цена на ден за кампанията си. И това ще ви помогне да определите колко да е тази сума. Как това помага на вашия бизнес? Позволява ви да определите съответния бюджет за кампанията си, без да се притеснявате, ако започнете да надвишавате бюджета. Най-лошият сценарий е количеството на рекламите да започне да намалява, когато бюджетът ви стане по-малък. Но вие винаги можете да го увеличите. Тази динамичност е хубава опция, ако искате повече потенциални клиенти в кратък срок.

Тъй като може да имате няколко кампании, работещи на дневна база, може да разбиете кампанията в три различни целеви области:

• Мобилно търсене

• Дисплейна мрежа (отидете на ремаркетинг)

• Търсене в Google

Но ако сте нов в света на PPC и се чудите как да определите бюджета си в AdWords, вижте SlideShare, който осигурява една математическа формула, която да използвате.

AdWords е измерим и гъвкав

Едно от основните предимства на онлайн маркетинга пред традиционните маркетингови канали като телевизия или печат е, че е изключително лесно да бъде измерен. Въпреки това ефективното измерване на вашата SEO кампания може да бъде предизвикателство, тъй като не винаги може да се получи точно измерване на това кое увеличава или намалява вашето класиране. За разлика от това в AdWords имате точни данни и зависимости между различните метрики. Това е може би един от най-добрите ресурси, които имате, за да измерите какво работи и какво не, защото е снабден с изобилие от PPC показатели, които извършват това за вас.