Как се създават примамливи оферти за онлайн магазин?

Популярни

Отвъд пътеката: Скритите съкровища на българските планини за всеки авантюрист

България е благословена с планини, които предлагат много повече от добре утъпкани пътеки и...

Подводните камъни на бързите кредити: Какво трябва да знаем, преди да подпишем?

В моменти на спешна нужда от финансиране, бързите кредити често изглеждат като...

Минимализмът като начин на живот

Минимализмът като начин на живот: По-малко вещи, повече щастие?

В свят, претрупан с консуматорство и постоянно преследване на материални придобивки, все по-...

Обувки и чорапи при диабет: какво да изберем за здравето на краката

Хората, живеещи с диабет, трябва да полагат специални грижи за краката си.

оферти за онлайн магазин
5

Ако един онлайн магазини се радва на активно пазаруваща и непрекъснато увеличаваща се клиентела, то това може да значи само едно - магазинът предлага добри оферти. Ако вашият електронен бизнес е закъсал, това може да се дължи на няколко причина. Ето какви могат да бъдат те и начините, по които можете да се справите с тях:

- Съобразете добре и внимателно съотношение цена/качество. Постарайте се да предложите най-добрата цена на продуктите си спрямо конкуренцията, но в никакъв случай не подбивайте цените им. Изградете си собствена ценова политика, която да се съобразява с печалбите и разходите единствено във вашия онлайн магазин, а не нечий друг.

- Поласкайте лоялните клиенти и привлечете потенциалните. Добре е регулярно да изпращате подаръци, мостри и ваучери с отстъпки на лоялните си клиенти. По този начин ще ги стимулирате да пазаруват от вас повече, а на потенциалните клиенти можете да предлагате специални оферти от сорта на "10% отстъпка за всеки следващ закупен продукт". По този начин създавате един кръг, в който сами привличате нови клиенти. Номерът е да запазите инерцията и да не спирате да ангажирате вниманието на клиентите си с добри оферти.

- Представете новостите около онлайн магазина максимално разбираемо и ефективно. Използвайте фейсбук и другите подобни медии, за да стигнете до потребителите си. По този начин ще сте сигурни, че те са информирани за оферите, които им предлагате. 

Всичко зависици от вас, а след като мотивацията ви е печалба, то е почти сигурно, че ще се справите с успешното управление на този нов и достъпен бизнес - онлайн магазините.