Икони и бъдещето: Къде отива свещеното изкуство?
Иконата, вековен символ на вярата и духовността, е изкуство,...
Зад абревиатурата SEO стои терминът „search engine optimization” или оптимизация за търсачките. SEO на практика представлява процес, при който вашият сайт се подобрява дотолкова в представянето си, че се появява на челни позиции в резултатите на потребителското търсене по определени думи. Тези думи се казват ключови думи, но истината е, че ние не сме тук, за да ви учим на SEO. Как работи този процес и защо ви е нужен са неща, които подробно и ясно следва да ви разяснят служителите в избраната от вас SEO агенция. За да минат нещата гладко обаче, е редно да изберете надежден екип за целта. И тук вече идва нашата роля. Представяме ви пакет от пет съвета, с които бързо и лесно да изберете SEO агенция за вашия бизнес.
Или казано с друг език, такива агенции, които използват само позволени и добросъвестни практики. За съжаление, в България има немалко SEO екипи, които залагат на така наречените black hat методи. В действителност, в началото те могат да дадат зашеметяващо добри резултати, но с времето Google ще ви хванат в крачка и рискувате сайта ви да се сдобие с множество забрани, което е по-лошо и от това да не е оптимизиран.
И няма как да са! Все пак, SEO оптимизацията е бизнесът (или поне част) на агенцията. А от друга страна, SEO оптимизацията е част от вашата бизнес стратегия за популяризиране и повишаване на продажбите ви. Вие като собственик трябва да сте наясно какви разходи да очаквате, а и да си направите сметката дали те си заслужават. Ще ви кажем само едно нещо със сигурност: SEO оптимизацията е чудесна дългосрочна инвестиция, която си заслужава да направите и от чиито плодове дълго време ще се радвате в бъдеще.
Това е повече от важно, ако не разбирате дори какво означава SEO оптимизация. По време на консултацията и сами можете да определите дали екипът си заслужава. Преценете го по подхода към вас като клиент, но също така и по това дали се е подготвил предварително с отговори и въпроси, касаещи конкретно вашия проект, а също така и доколко е мотивиран да постигне вашите бизнес цели. Или поне да съдейства за тяхното реализиране!
Преценката може да е трудна, но си заслужава да я направите бързо и лесно още докато разговаряте. Опитът може да се докаже не само с годината на основаване на фирмата, стояща зад агенцията, но и с проектите, по които е работила. Ако сред тях има видни и популярни компании, то това може да говори само добре за SEO екипа. Също така, разпитайте за квалификациите на отделните служител, дали те са на разположение в случай на проблем, който се е създал през уикенда, и как се процедира, ако в хода на проекта изникне нужда от допълнителна услуга.
Намирането на подходяща SEO агенция може и да е трудна задача, но веднъж открили я, в нейно лице вече получавате надежден и сигурен бизнес партньор. В дигитализацията като преход от един бизнес модел към друг свят оптимизирането на магазини и сайтове е не просто препоръчително, ами наложително условие да се позиционирате сред основните конкуренти в своята ниша достойно и трайно. Нещо повече – в много случаи SEO агенцията разполага и с друг тип експерти, например в сферата на рекламата, които в последствие бихте могли да използвате.
Източник: Humerson