Ръководство за SEO оптимизиране за 2014-та година

Популярни

Проф. Дамян Попхристов: Възраждане на българското духовно наследство чрез научни изследвания

Проф. Дамян Попхристов: Възраждане на българското духовно наследство чрез научни изследвания

В летописа на българската академичност и духовно възраждане името на проф.

Психомоторно развитие с образователни играчки

Психомоторното развитие е от съществено значение за растежа и развитието на децата.

Спални чували за деца: Гаранция за комфортен сън и сладки приключенски сънища

Къмпингът с деца е преживяване, изпълнено с приключения, вълнение и много нови открития за...

Удобни детски раници – 3 правила, с които трябва да сте наясно, преди да купувате

Изборът на правилната раница за вашето дете е от решаващо значение, за да сте сигурни за...

SEO
5

През 2013 г. се случиха много промени в алгоритмите на Google. Тук са събрани факторите, на които ще трябва да се обърне специално внимание през следващата година. Това са само идеи за SEO оптимизацията, а не упътване стъпка по стъпка.

 

Съдържание

Съдържанието беше голямата тема на 2013. Обсъждаха се най-вече въпроси, свързани с дълбочината на съдържанието и броя на думите. След ъпдейта Panda всеки би си помислил, че кратките текстове за попълване на място са вече в историята. Много сайтове, които трябва да попълват съдържанието си ежедневно, продължават тази практика. Вече, например, не можете да си позволите да пускате материали под формата на списъци, защото можете да бъдете санкционирани от Google.

От друга страна, материали, които са по дълги от 1500 думи, също не са много добра идея. Повечето сайтове наистина видяха много голям успех с кратките материали и продължиха тази практика. Не казвайте нещо само заради идеята. Ако не можете да преминете обем от 450 думи, то комбинирайте темата с някоя друга. Щом става дума за описание на продукти в търговски сайт, то 250 думи е идеалната среда за SEO оптимизация.

 

Ключови думи

Ключовите думи са и ще бъдат основата на SEО оптимизация и през следващата година. След ъпдейта Hummingbird Google вече отчита и синонимите на вашите ключови думи. Можете да устроите страниците си така, че всяка да отговаря на отделна тема. Не създавайте много страници за едно и също нещо, за да подобрите SEO оптимизацията. Вместо това се придържайте към добре написани текстове, които са написани с няколко ключови думи по една тема.

 

Ангажираност

Това е фактор, който се определя от времето, което вашите потребители прекарват, за да четат вашето съдържание и да разглеждат страницата ви. Тук трябва да се замислите дали публикувате съдържание, което вашите потребители искат да четат. Много голямо значение има дизайнът на сайта, който прави текстовете по-привлекателни. Добрият дизайн и архитектура на сайта ще ви осигурят лесна SEO оптимизация.

 

Реклами

Друга част от добрата SEO оптимизация са добрите реклами. Търсачките няма да ви накажат, ако имате реклама. Те, обаче, няма да ви останат длъжни, ако имате твърде много реклами или те не са релевантни на съдържанието ви. Много е важно съдържанието на целевата ви страница да отговаря на съдържанието на рекламата.

 

Свежо съдържание

Добрата SEO оптимизация изисква ново съдържание да се публикува регулярно. Както вече стана ясно, за успешната SEO оптимизация е необходимо текстовете ви да отговарят на определени условия. Много е важно вашата аудитория да очаква следващия ви материал. Това ще е много силен маркер, че сте успели да им предложите онова, от което се нуждаят. Мислете за съдържанието, като за инструмент, който ще ви помогне да изградите доверие и осведоменост. SEO оптимизацията отива отвъд писането само за вашите услуги и продукти. Превърнете се в основния източник на група от потребители по определена тема. Можете да си направите редакционен календар. Този подход ще ви осигури добри материали и завидна SEO оптимизация. Опитвайте се да обясните на клиентите си защо вашият бизнес е важен за тяхното ежедневие. SEO оптимизацията се нуждае от свежо съдържание. Осигурете го за сайта си и клиентите ви ще ви последват, изграждайки малка (или не толкова малка) общност около вашата фирма.