Изграждане на връзки през 2014

Популярни

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити са финансови решения, предлагани от специфични небанкови кредитни институции,...

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло и служи като бариера, предпазвайки ни от вредни...

Етерични масла

Етерични масла за облекчаване на главоболие

Етеричните масла са концентрирани растителни екстракти, които от векове се използват за лечение...

Модата на U.S. Polo Assn. - предпочитан избор за любителите на Стила

В модния свят, изборът на любима марка може да се отрази не само на личния ни стил, но и начина...

ютия

Как да изберете ютия с подходящи функции за вашите нужди

Изборът на правилната ютия може да направи процеса на гладене по-лесен и по-ефективен.

SEO
5

Една от основните сфери на SEO оптимизацията- изграждането на връзки (б.а. link building), претърпя много интересни промени. Имаше някои големи разтърсвания, които ще променят 2014 година. Ще направим кратък списък на условията, които трябва да спазвате за успешна SEO оптимизация.

 

  1. Проверете профила си за изграждане на връзки

Ако все още не сте си правили доклад зa връзките на сайта си, то е крайно време да го направите. Това е много важна част от вашата SEO оптимизация. Вие можете да използвате наистина много и различни инструменти, за да направите този доклад. Има наистина много безплатни предложения за тази цел. Това обаче ще ви свърши работа, ако имате малък профил от връзки. В такъв случай, най-добре е да си платите за инструмент за анализи. В света на SEO оптимизацията те са безценни.

Разбира се, вие винаги можете да получите информация от Google или Bing Webmaster Tools. Това обаче ще бъдат анализи, които ще се повлияни до някаква степен от търсачките. Винаги е добре да имате одит за своята SEO оптимизация, който е независим. Специалистите, които се занимават със оптимизация за търсачки, имат списък с инструменти, които ще са ви полезни за този доклад. Ahrefs има безплатна версия, Link Research Tools нямат безплатна версия, но можете да получите някои преференции за популяризирането на програмата. Можете да подобрите своята оптимизация за търсачки и чрез Open Site Explorer. Това е безплатна програма, която предоставя лимитирана информация, а за да получите достъп до цялостната версия, ще се наложи да платите. В случай, че бюджетът ви за такива неща не е много голям, то можете да използвате безплатния вариант на Majestic SEO. SEO оптимизацията ви можете да се подобри и за 30-дневния тестов период на Raven Tools.

 

  1. Постоянно наблюдение на линковете

Ще се изненадате колко лесно нещата могат да излязат извън контрол, особено ако се занимавате с изграждане на връзки от някакъв сенчест тип. Вашата стратегия за SEO оптимизация ще пострада много сериозно, ако не сте напълно прозрачни в изграждането на връзки. Търсачките ще се отнесат подозрително към вас, ако изведнъж към сайта ви сочат повече от 1500 връзки. А често някои от тях не са релевантни. Това е и основната причина, поради която трябва да наглеждате линковете си.

 

  1. Снабдете се с Google и Bing Webmaster Tools

Ще се изненадате колко много хора, които имат претенция за своята SEO оптимизация, нямат на разположение тези инструменти. По този начин те си създават проблеми, които не могат да разрешат. Тези инструменти се инсталират за нула време, освен това са безплатни. А положителнта страна е, че ще се отразят добре на вашата оптимизация за търсачки. Вие ще получите невероятно много информация за входящите връзки на сайта ви.
Последното нещо, за което ще ви предупреди всеки специалист, който се занимава със SEO оптимизация, е да разглеждате тези инструменти регулярно. Освен, че ще ви предоставят информация, те имат и страшно много приложения в ежедневната оптимизация на сайта ви.

 

  1. Използвайте локалното търсене

Създайте си профили във Foursquare и Facebook.Освен това, за да разчитате на локалната SEO оптимизация, вие трябва да се регистрирате и в местните секции на Google и Bing. Вероятно вече знаете, че те се наричат Google Places For Business и Bing Local.