Действителното въздействие на PPC рекламата над продажбите

Съобщение за грешка

  • Deprecated function: Optional parameter $input declared before required parameter $form_state is implicitly treated as a required parameter in include_once() (line 1442 of /home/kcukcxos/domains/zaedno.bg/public_html/includes/bootstrap.inc).
  • Deprecated function: Optional parameter $input declared before required parameter $form_state is implicitly treated as a required parameter in include_once() (line 1442 of /home/kcukcxos/domains/zaedno.bg/public_html/includes/bootstrap.inc).

Популярни

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити са финансови решения, предлагани от специфични небанкови кредитни институции,...

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло и служи като бариера, предпазвайки ни от вредни...

Етерични масла

Етерични масла за облекчаване на главоболие

Етеричните масла са концентрирани растителни екстракти, които от векове се използват за лечение...

Модата на U.S. Polo Assn. - предпочитан избор за любителите на Стила

В модния свят, изборът на любима марка може да се отрази не само на личния ни стил, но и начина...

ютия

Как да изберете ютия с подходящи функции за вашите нужди

Изборът на правилната ютия може да направи процеса на гладене по-лесен и по-ефективен.

PPC реклама
4.3

Всеки знае, че PPC рекламата се отразява на продажбите. В повечето случаи тя помага да се увеличи и трафика към вашия сайт. Изследване на Google по тази тема, проведено през 2011 г., показва, че 89% от посещенията на сайтовете се дължат на органичните резултати. Все пак трябва да се отбележи, че това изследване не е съсредоточено върху PPC рекламата, а върху посещенията на сайтове. Общоприето мнение е, че повече посещения означават повече продажби, а обратното също е вярно. Въпреки това не всички посещения са еднакви.

 

Положението

Около 80 процента от пространството на екраните ни е заето от реклами. Трябва да си признаем, че никак не е лесно, за който и да е търговец да намери място за своята PPC кампания. Много от тях често продават една и съща стока, но на различни цени, затова е задължително да имат Pay per click реклама. Изследванията показват, че PPC маркетингът, за който се наддава чрез търговската марка, е доста по-ефективен от останалите ключови думи. Това е конкурентна среда, в която можете да се окажете в парадоксалната ситуация някой друг да наддава за името на вашата търговска марка.

Трябва да се отбележи, че рекламодателите рядко използват само един канал на маркетинг. Редица изследвания показват, че бизнесите, които използват PPC реклама, са доста по-успешни в сравнение с онези, които не го правят. Освен това те се радват на 21% повече продажби, показват изследвания на Pay per click маркетинга. Освен това бизнесите, които използват PPC реклама в маркетинговата си стратегия, често получават и поръчки от по-висок клас. Може спокойно да се направи заключението, че с този вид реклама ще можете да привлечете по-ценни и отдадени клиенти.

Ясно е, че основната цел на PPC рекламата е свързана с повишаването на посещенията на сайта. Интересното обаче е, че се наблюдава известна устойчивост на повишения трафик. Освен това трябва да се внимава за допълнителни фактори, които влияят на PPC рекламата. Такъв фактор е например ангажираността на клиентите с нашата Pay per click кампания. Добре е маркетолозите, които разглеждат данните, да вземат този важен фактор предвид.

Интересният момент с този тип маркетинг е, че често при спирането на кампанията продажбите намаляват. Това е съвсем в реда на нещата, но трафикът към определения сайт си остава все същия. Това може да се дължи на много фактори. Все пак е добре да се отбележи, че PPC рекламата е била ефективна и е успяла да привлече постоянна аудитория на сайта ви.

 

В заключение

Резултатите в органичното търсене при електронната търговия се влияят често от платеното търсене. Оттук идва и голямата важност на Pay per click маркетинга. Шансът PPC рекламата да увеличи посещенията на сайт е около 80%. Все пак по-важната част от нейната задача е да увеличи продажбите. Много хора бяха скептични към тази идея, но истината е, че посетители на сайта, които са попаднали там след кликване на PPC реклама, са по-надеждни в сравнение с онези, които са се озовали на сайта след кликване в резултатите на търсачката. Освен това посетителите на сайта, които са дошли, цъквайки на Pay per click реклам, ще се върнат на страницата в един много голям процент от случаите. Всички тези факти говорят за ефективност на PPC маркетинга.