Действителното въздействие на PPC рекламата над продажбите

Популярни

Дамски часовник

Как да изберете перфектния дамски часовник?

Часовникът е не само практичен, но и красив аксесоар, с който може да изразите личния си стил и...

Сватбените пръстени

Романтичната история на сватбените пръстени

Днес живеем във време, когато сватбеният ритуал се възприема много повече като отживелица,...

диван

Диван или канапе – това е въпросът.

Думите „диван“ и „канапе“ нерядко, но съвсем погрешно, се използват като синоними.

Детска мода

Тенденциите в детската мода през лято 2019

Лятото вече е тук.

Хотели в добринище

Вълнуващо пътешествие с последната теснолинейка

Има едно магическо усещане в това да пътувате с влак.

4.3
PPC реклама

Всеки знае, че PPC рекламата се отразява на продажбите. В повечето случаи тя помага да се увеличи и трафика към вашия сайт. Изследване на Google по тази тема, проведено през 2011 г., показва, че 89% от посещенията на сайтовете се дължат на органичните резултати. Все пак трябва да се отбележи, че това изследване не е съсредоточено върху PPC рекламата, а върху посещенията на сайтове. Общоприето мнение е, че повече посещения означават повече продажби, а обратното също е вярно. Въпреки това не всички посещения са еднакви.

 

Положението

Около 80 процента от пространството на екраните ни е заето от реклами. Трябва да си признаем, че никак не е лесно, за който и да е търговец да намери място за своята PPC кампания. Много от тях често продават една и съща стока, но на различни цени, затова е задължително да имат Pay per click реклама. Изследванията показват, че PPC маркетингът, за който се наддава чрез търговската марка, е доста по-ефективен от останалите ключови думи. Това е конкурентна среда, в която можете да се окажете в парадоксалната ситуация някой друг да наддава за името на вашата търговска марка.

Трябва да се отбележи, че рекламодателите рядко използват само един канал на маркетинг. Редица изследвания показват, че бизнесите, които използват PPC реклама, са доста по-успешни в сравнение с онези, които не го правят. Освен това те се радват на 21% повече продажби, показват изследвания на Pay per click маркетинга. Освен това бизнесите, които използват PPC реклама в маркетинговата си стратегия, често получават и поръчки от по-висок клас. Може спокойно да се направи заключението, че с този вид реклама ще можете да привлечете по-ценни и отдадени клиенти.

Ясно е, че основната цел на PPC рекламата е свързана с повишаването на посещенията на сайта. Интересното обаче е, че се наблюдава известна устойчивост на повишения трафик. Освен това трябва да се внимава за допълнителни фактори, които влияят на PPC рекламата. Такъв фактор е например ангажираността на клиентите с нашата Pay per click кампания. Добре е маркетолозите, които разглеждат данните, да вземат този важен фактор предвид.

Интересният момент с този тип маркетинг е, че често при спирането на кампанията продажбите намаляват. Това е съвсем в реда на нещата, но трафикът към определения сайт си остава все същия. Това може да се дължи на много фактори. Все пак е добре да се отбележи, че PPC рекламата е била ефективна и е успяла да привлече постоянна аудитория на сайта ви.

 

В заключение

Резултатите в органичното търсене при електронната търговия се влияят често от платеното търсене. Оттук идва и голямата важност на Pay per click маркетинга. Шансът PPC рекламата да увеличи посещенията на сайт е около 80%. Все пак по-важната част от нейната задача е да увеличи продажбите. Много хора бяха скептични към тази идея, но истината е, че посетители на сайта, които са попаднали там след кликване на PPC реклама, са по-надеждни в сравнение с онези, които са се озовали на сайта след кликване в резултатите на търсачката. Освен това посетителите на сайта, които са дошли, цъквайки на Pay per click реклам, ще се върнат на страницата в един много голям процент от случаите. Всички тези факти говорят за ефективност на PPC маркетинга.