5 дизайн съвета, за да създадете ефективна Facebook реклама

Популярни

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити са финансови решения, предлагани от специфични небанкови кредитни институции,...

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло и служи като бариера, предпазвайки ни от вредни...

Етерични масла

Етерични масла за облекчаване на главоболие

Етеричните масла са концентрирани растителни екстракти, които от векове се използват за лечение...

Модата на U.S. Polo Assn. - предпочитан избор за любителите на Стила

В модния свят, изборът на любима марка може да се отрази не само на личния ни стил, но и начина...

ютия

Как да изберете ютия с подходящи функции за вашите нужди

Изборът на правилната ютия може да направи процеса на гладене по-лесен и по-ефективен.

Facebook реклама
5

Facebook е най-голямата социална мрежа в момента. Като такава тя предлага и множество възможности на бизнесите да рекламират своите продукти с прецизно таргетирана реклама, така че да достигнат до подходящата аудитория и да получат повече конверсии. 

Тези възможности обаче привличат вниманието на множество компании, които влизат в съревнование за рекламно пространство в платформата. Засилената конкуренция води и до постепенно повишаване на рекламните бюджети.

Потребителите от своя страна, започват да виждат все повече реклами и стават все по-добри в игнорирането им. За да успеете да се отличите в тази социална мрежа и да се радвате на успешни рекламни кампании, важно е вашите реклами също да бъдат забележителни. 

За да ви помогнем, в тази статия споделяме 5 дизайн съвета, с помощта на които ще създадете ефективна Facebook реклама. Вижте кои са те:

Не прекалявайте с текста в рекламния банер 

Знаем, че вероятно имате чудесна оферта, която искате да предложите на вашите потенциални клиенти и нямате търпение да им разкажете за всички предимства, които вашите продукти или услуги. Не затрупвайте обаче рекламния банер с текст.

Вместо това се постарайте да оставите достатъчно свободно пространство за визуалните елементи. Преди да прочетат написаното, хората първо ще се ангажират с визията на рекламния банер. 

Затова, ако използвате текст, нека той да обобщава само най-важното - вашето предложение, което мотивира потребителя да иска да научи повече. Всякаква допълнителна информация ще може да добавите в описанието към публикацията. 

Внимателно подберете използваните шрифтове

Макар да са пряко свързани с текста, шрифтовете са визуален елемент, който ви позволява да създадете по-интересна визия на вашата реклама. Трябва обаче да имате предвид, че прекалено завъртаните шрифтове или тези с неподходящ размер, могат да се окажат невъзможни за четене.

Затова добра идея е основните шрифтове, които използвате да бъдат по-семпли. Ако искате да поставите акцента върху дадена дума, може да използвате различен шрифт или пък да промените стилът му. Например да го удебелите или пък наклоните.

Използвайте контрастни цветове 

Потребителите на Facebook умеят да скролват до безкрай и само нещо, което е достатъчно интересно може да спре вниманието им. Имайте предвид, че вашите реклами ще се конкурират за потребителското внимание с такива на други брандове, както и органично (не спонсорирано) съдържание - снимки за приятели, забавни видеа с кученца и т.н. 

Един от най-простите, но едновременно с това ефективни методи да приковете погледите на потребителите, е като използвате контрастни цветове. Най-силен контраст помежду си правят цветовете, които са разположените един срещу друг в т.нар колело на цветовете. Например зелено и червено, жълто и лилаво, синьо и оранжево и т.н. 

Добавете хора (когато е възможно)

В много от случаите рекламните банери, в които присъстват реални хора, се представят по-добре, отколкото просто банер само с продукт на определен фон. Причината е, че когато добавите лица, може да предадете определени емоции на потребителите, както и да им помогнете те в по-голяма степен да се асоциират с продукта/услугата. 

Старайте се хората в банера под някаква форма да приличат на вашата аудитория - да бъдат на сходна възраст, даден пол, стил на обличане и т.н. 

Уверете се, че използвате правилните размери

Последният ни съвет, но не и по значение, е да се уверите, че използвате подходящите размери за банерите. Те се определят в зависимост от това къде точно ще се визуализира рекламата. Не е едно и също да рекламирате във фийда на потребителя и в истории, например. Правилните размери ви гарантират, че текстът и изображенията ви ще се визуализират добре и ще бъдат четими. 

И един бонус съвет - винаги се доверявайте на професионален графичен дизайнер, който да изработва графичните материали за вашите рекламни кампании. В случай, че не разполагате с такъв, или не успявате добре да се сработите с фрийлансъри, има лесно и удобно решение - https://designexpert.bg