Станете популярни с Google реклама

Популярни

диодна лазерна епилация

Диодна лазерна епилация - ефикасна ли е, колко струва и колко сесии са необходими?

Всичко, което трябва да знаете за диодната лазерна епилация: какво представлява? Боли ли?

черна кухненска мивка и светъл плот

 Какво е важно да знаете преди да купите кухненска мивка?

Ремонтът или освежаването на кухнята често са свързани и с подмяната на кухненската мивка.

Усмихни се красиво

Усмихни се красиво

Проучванията показват, че правилната и красива усмивка помага на хората да бъдат не само по-...

бормашина

Ръководство за начинаещи за използване на бормашина

Бормашината може да ви изглежда като един от онези инструменти, които се използват само от...

Бебешката количка, която има всичко

Бебешката количка, която има всичко

Бебешката количка е едно от основните неща в списъка за покупки на родителите след раждането на...

Google реклама
2.9

Може би се чудите, какво е това Google реклама и откъде Ви дойде на главата? Google рекламата е най-модерният и ефективен начин да се популяризирате в интернет. Платформата – Google AdWords  е разработена от специалистите на търсачката през 2002г. и бележи отлични резултати спрямо конкурентните начини за интернет реклама – имейл маркетинг, рекламни банери и много други. За разлика от изброените  Google рекламата е много по-достъпна за Вас от финансова гледна точка. Рекламата с Google AdWords може да бъде назована и с абревиатурата CPC-реклама (Cost Per Click), както се подразбира в основата й стои заплащането за клик върху линка.

Гъвкавостта, която притежавате с начина на заплащане Ви осигурява предимството да контролирате парите си. Във тежки времена на криза това ще Ви отведе едни гърди напред пред конкурентите Ви. За периода на рекламната Ви кампания Вие ще разполагате с определен от Вас бюджет. Размерът му зависи от това колко кликвания бихте искали да генерирате към уеб сайта си. Следователно, при всяко посещение на уеб сайта Ви бюджетът автоматично ще бъде намаляван с цена, съответстваща на определената за клик. Трябва да имате предвид, че успехът на кампанията Ви не зависи само от това колко пъти потребителят е кликнал на рекламата, зависи от това дали той се е задържал в сайта Ви. Ако Вашият сайт е добре структуриран, с достъпна за всеки клиент навигация, с хубав уеб дизайн вероятността той да се задържи в сайта Ви и да прояви интерес към продуктите Ви е по-голяма.

В Google Вашата онлайн реклама може да бъде таргетирана. Може би Ви звучи странно, как в огромното виртуално пространство можете да таргетирате точно Вашата реклама. Факт е, че може. Интернет платформата Google AdWords го позволява. Може да стане чрез набор от ключови думи, както и чрез локализиране на показването на рекламата. Чрез тази опция Вие се подсигурявате, че рекламното Ви послание ще бъде гледано само от аудитория заинтересувана от продуктите Ви.

За заглавие и рекламно послание в Google Вие разполагате с общо 95 символа, като 25 са за заглавие и 70 за послание. Ограниченията идват от това, че има ограничен брой рекламни позиции в търсачката, а и все пак рекламното съобщение не трябва да бъде много дълго, защото ще отдръпне потенциалния клиент.

Важно е да знаете, че при интернет рекламата всеки рекламодател има право да следи статистиката за кампанията Ви. Тя се изразява в брой кликове върху линка и дефиниране на въведени ключови думи. Вие имате право да я изисквате, при съответните условия.

Ясно е, че в една статия няма как да бъдат обхванати всички характерни особености на платформа, като Google AdWords. В настоящата се опитах да Ви запозная с най-важните й предимства, а решението дали да се възползвате от нея е лично Ваше.