Няколко причини вашият бизнес да използва Google Adwords

Популярни

Икони и бъдещето: Къде отива свещеното изкуство?

Иконата, вековен символ на вярата и духовността, е изкуство,...

Иконата: Сакрално изкуство или народно творчество? – Един задълбочен поглед

Иконата – този древен образ, изпълнен със символика и...

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Преводът от немски на български не е просто механичен процес на замяна на думи.

Веган торта

Хитрини за приготвяне на вкусни веган торти: Как да постигнем перфектен резултат

Веган тортите все повече набират популярност, не само сред хората, избрали растителното хранене...

Google Adwords
5

Бързи резултати

Действията по SEO могат да отнемат месеци преди да забележите някакви резултати, благодарение на конкуренцията и времето, което му трябва, за да докаже себе си. Случаят с рекламата в Google AdWords не е такъв. След начало на кампанията ви в AdWords веднага се появяват реклами и вие получавате мигновени резултати като например данни за посетителите.

Това не само ще донесе резултати веднага, но поради скоростта, ще имате време да откриете колко ефективни са ключовите думи, които след това могат да бъдат използвани за изграждане на ефективна SEO кампания въз основа на данните от AdWords.

SEO планът е ключова част от вашия онлайн успех. С PPC ще постигнете върхови резултати в търсенето за минути.

Можете да контролирате разходите си за реклама

Ето нещо наистина страхотно относно вашата реклама в Google AdWords. Можете да задавате максимална цена на ден за кампанията си. И това ще ви помогне да определите колко да е тази сума. Как това помага на вашия бизнес? Позволява ви да определите съответния бюджет за кампанията си, без да се притеснявате, ако започнете да надвишавате бюджета. Най-лошият сценарий е количеството на рекламите да започне да намалява, когато бюджетът ви стане по-малък. Но вие винаги можете да го увеличите. Тази динамичност е хубава опция, ако искате повече потенциални клиенти в кратък срок.

Тъй като може да имате няколко кампании, работещи на дневна база, може да разбиете кампанията в три различни целеви области:

• Мобилно търсене

• Дисплейна мрежа (отидете на ремаркетинг)

• Търсене в Google

Но ако сте нов в света на PPC и се чудите как да определите бюджета си в AdWords, вижте SlideShare, който осигурява една математическа формула, която да използвате.

AdWords е измерим и гъвкав

Едно от основните предимства на онлайн маркетинга пред традиционните маркетингови канали като телевизия или печат е, че е изключително лесно да бъде измерен. Въпреки това ефективното измерване на вашата SEO кампания може да бъде предизвикателство, тъй като не винаги може да се получи точно измерване на това кое увеличава или намалява вашето класиране. За разлика от това в AdWords имате точни данни и зависимости между различните метрики. Това е може би един от най-добрите ресурси, които имате, за да измерите какво работи и какво не, защото е снабден с изобилие от PPC показатели, които извършват това за вас.