Подобрете онлайн присъствието на бизнеса ви

Популярни

жена с лап топ

Защо лаптопите се търсят повече от настолните компютри?

В съвременния свят, където гъвкавостта е ключова, лаптопите набират все по-голяма...

дървен материал за пос дисплей

Дисплеи от дърво и еко пластмаса - естествен и устойчив начин да продадете продукта си

Една от най-големите тенденции в производството на потребителски стоки, е нарастващото търсене...

Икона на фейсбук за онлайн присъствие
5

Знаете ли че 97% от потребителите първо правят онлайн проучване преди да вземат решение да използват услуга или да закупят продукт. Сегашните технологии и дигитализираният свят налагат добро позициониране в онлайн пространството.

Неоспорим факт е, че развитието на новите технологии и масово достъпният интернет променят ежедневно всички аспекти на нашия живот. Това, разбира се, се отразява и на бизнеса. Онлайн пространството открива множество възможности за развитието му.

Какво е онлайн присъствие?

Цялата активност и материалите за бизнес или бранд, които присъстват в интернет се смятат към онлайн присъствието. Това включва профилите в социалните мрежи, уеб сайтове, блогове, както и съдържание, създадено от и за съответния бизнес или услуги.

Всичко, върху което имате контрол в онлайн пространството се класифицира като вашето лично онлайн присъствие. Това включва акаунтите и съдържанието в тях. За много бизнеси това е най-важното, но ви уверяваме, че не е единственото, което да имате предвид.

От голямо значение е и това какъв е имиджът ви, изграден в мрежата и какво говорят другите за вас. Тук се включват онлайн ревюта, коментари под публикации в социалните мрежи, блог постове, коментари и теми във форуми и други. Другите, като в случая включваме освен потребители и клиенти, също и бизнес конкуренти, могат да окажат огромно влияние над присъствието на бизнеса ви.

Доброто онлайн присъствие ще ви помогне да достигнете до повече нови клиенти и ще изгради доверие в потенциалните потребители. Не само това, но и ще бъде и също толкова ефективно, колкото маркетингът и брандингът. Не на последно място ще получите обратна връзка под формата на ревюта и коментари.

Начини за подобряване на онлайн присъствието

В днешно време мнозинството от потребителите се консултират с интернет и извършват проучвания с помощта на търсачките преди да направят покупка. Това важи и за офлайн продажбите и е добър пример защо силното онлайн присъствие може да бъде толкова необходимо за бизнеса. Без значение какъв вид бизнес имате, важно е да бъдете лесно намирани онлайн и да предлагате много полезна информация, за да покажете своя авторитет по темата.

Преди да направите, каквито и да е промени, добре е да помислите и да изследвате текущото присъствие. Най-добрият начин да направите това е като се поставите на мястото на своите клиенти.

Често обаче е трудно сами да се справите с популяризирането на своя бранд или бизнес. Ако нямате необходимите знания, ви съветваме да се консултирате с дигитална агенция, като те могат да ви бъдат полезни в изготвянето на цялостен план, който да подобри онлайн присъствието ви, и следователно продажбите ви. Ето и някои услуги, които ще бъдат полезни на бизнеса:

  • SEO оптимизация – това е процес, който включва различни стратегии и тактики, които ще променят позициите на вашия уеб сайт в търсачките. Оптимизацията за търсачки (SEO) включва използването на ключови думи и подходящо съдържание, за да издигнете сайта си по-високо в класацията за определени думи за търсене. Това е един от най-ефективните методи да подобрите онлайн присъствието, тъй като позицията ви в търсачките има голямо влияние върху начина, по който потребителите попадат на вашия сайт.
  • Маркетингът в социалните мрежи e един изключително мощен инструмент за бизнеса. Социалните мрежи са една неотлъчна част от ежедневието ни. Добрият маркетинг ще донесе забележителен успех на бизнеса, като ще стимулира потенциални клиенти и продажби.
  • Google Ads e друг ефективен метод за популяризиране на бизнеса. Това маркетингово чудо прави революция в рекламния интернет свят с плащането на клик (PPC). Като по този начин е лесно за всеки собственик да контролира бюджета. Разбира се, препоръчително е да оставите това на специалисти в областта, тъй като изборът на правилните ключови думи, всъщност е от най-голямо значение.

Това са малко от похватите, от които ще има значим ефект върху онлайн присъствието. Консултирайте се с професионалисти в областта, които да направят анализ на качеството на съдържанието, което публикувате и да направят цялостен план за по-добро развитие на бизнеса и повишаване на продажбите.