Платформи за собствен онлайн магазин

Популярни

Zaedno.bg подкрепя участника в hosting SEO състезанието на Jump:
"Защо избрах хостинг в Jump?"

изпечено кафе на зърна в чаша

Кафе индустрията, каквато я познаваме днес

От 19 век насам кафето е глобален феномен.

кремация на домашни любимци

Всичко за кремацията на домашни любимци от А до Я

Кремация на домашни любимци… какво представлява тази процедура и защо се налага на стопаните на...

какво да подарим на бебе

 Какво да подарим на бебе?

Появата на нов член в семейството е прекрасен повод за радост и празник не само за родителите,...

Защо да изберем ЛЕД огледала за банята си?

Огледала с LED осветление? Защото е практично, щадящо и най-вече комфортно.

макси рокли

Съвети как да изберем макси рокли

Обичате ли роклите?

собствен онлайн магазин
4.3

В днешно време онлайн бизнесът се развива все повече и повече. Търговците осъзнават нуждата от онлайн магазин, където да представят виртуално стоката си. Но какви са основните пречки пред един представител на малкия и среден бизнес?

 

1. На първо място - това е техническото познание. На българския пазар съществуват много платформи, дори и безплатни, но за тях се изисква изключително прецизно техническо познание. Разбира се, има и така наречените "1 click solutions", предоставени от хостинг компаниите, но това също би било много трудоемко и понякога невъзможно начинание за един обикновен търговец. Има и трети вариант - срещу малка месечна такса да се наеме собствен онлайн магазин. Една такава платформа за онлайн магазин е Gombashop.

 

2. Бюджет. Хайде да си признаем, единствено големите корпорации, официални дистрибутори, или друг тип бизнесмени могат да си позволят инвестиция от между 6000 и 20000лв за разработка на уникален по своя дизайн и софтуер електронен магазин. В повечето случаи месечния оборот на един малък онлайн търговец в България е около 1000лв. Сами разбирате, че инвестиция от 10000лв за този човек би била просто непосилна. От друга страна, платформи като Gombashop или Shopiko предлагат опцията за интернет магазин срещу месечна такса между 25лв., 50лв. и 90лв., според нуждите на конкретния бизнес.

 

3. Липса на екип. За да се управлява голям магазин е необходим екип от хора. Често онлайн търговците са сами в собственото си начинание. Те имат малък магазин за дрехи с 200 артикула и сами продават собствената си стока. Главната част от инвестициите им са разходи за покупка на стока и наем на помещение, но не стигат за персонал. А екипът е важен. Впрочем, голям плюс на един онлайн магазин е, че не е необходим допълнителен екип! Същият човек може, дори докато е на физическата локация на магазина, да управлява и електронния му вариант!

 

Надявам се, че с тези няколко проблема и техните решения съм дал малко пояснение защо онлайн бизнесът е предпочитана форма за покупко-продажба на различни стоки.