Тренировка на кростренажор

Популярни

Facebook реклама

5 дизайн съвета, за да създадете ефективна Facebook реклама

Facebook е най-голямата социална мрежа в момента.

метален детектор за самородно злато

Къде да отидем с металотърсач за самородно злато?

Все повече златотърсачи имат желанието да открият самородно злато с металотърсач, но...

тример с остриета обработва морава

Кратък наръчник при избор на тример за трева

Поддръжката на зелените площи изисква всеотдайност и качествено оборудване.

метални гардероби

Кои потребители предпочитат метални шкафове?

Немалко са онези, които предпочитат метални шкафове.

Бяла Рокля PAUSE JEANS

Защо да дадем шанс на елегантните рокли в своето ежедневие

Повечето от тях имат модели с обикновена кройка, но ако изберете правилните аксесоари...

4.3

Тренировките с крос тренажори се използват за обучението на спортисти в различни видове спортове и с цел подобряване на общата производителност и издръжливост на тялото.

Кростренажора е много ефективен фитнес уред, защото натоварва всички мускулни групи и в същото време избягва някои от недостатъците на другите фитнес уреди, като бягащи пътеки и т.н.

Естествено за да се получи една успешна тренировка е добре да го комбинират с останалите уреди, а той е най-подходящ за разнообразяване на упражненията.

Знаете, че при тренировка трябва да съчетавате упражнения за различни части на тялото. Често една определена дейност работи за определени мускулни групи, но не и за другите части на тялото. Комбинираното използване има за цел да се избегне точно това, а кростренажорите са най-подходящи за смяна на упражненията.

Някой хора дори го наричат ски тренажор, защото е наподобява движението при каране на ски. Други, като в Корея например, използват кростренажорите за трениране на бойни изкуства, за да може спортиста да стане професионалист.  

С помощта на кростренажор се тренират  бедрата, дупето, ръцете, раменете и гърба.  

Начина на тренировка е много лесен: нагласяте си степента на натоварване и през известно време я увеличавате. След първата тренировка със сигурност ще получите мускулна треска, оставете тялото да почине два – три дена и продължавайте.

Препоръчваме ви да съчетавате карането напред-назад за да има по-голям ефект. Редувайте карането на кростренажор с тежести за да се получи балансира тренировка.

Ако искате да натоварвате и ръцете се хванете за подвижните дръжки, а ако искате да симулирате бягаща пътека отпуснете ръцете до тялото. Корема се тренира като хванете неподвижните дръжки.  Тренировката за дупе с кростренажор се получава когато стъпите добре с цяло стъпало на него.

Естествено възможни са още много индивидуални варианти, но ако търсите готов, подходящ вариант лично за вас разгледайте онлайн магазина на Sportensklad.bg, където със сигурност ще намерите идеалния фитнес уред и кростренажор за всяко тяло.