Как се създават примамливи оферти за онлайн магазин?

Популярни

Дамски часовник

Как да изберете перфектния дамски часовник?

Часовникът е не само практичен, но и красив аксесоар, с който може да изразите личния си стил и...

Сватбените пръстени

Романтичната история на сватбените пръстени

Днес живеем във време, когато сватбеният ритуал се възприема много повече като отживелица,...

диван

Диван или канапе – това е въпросът.

Думите „диван“ и „канапе“ нерядко, но съвсем погрешно, се използват като синоними.

Детска мода

Тенденциите в детската мода през лято 2019

Лятото вече е тук.

Хотели в добринище

Вълнуващо пътешествие с последната теснолинейка

Има едно магическо усещане в това да пътувате с влак.

5
оферти за онлайн магазин

Ако един онлайн магазини се радва на активно пазаруваща и непрекъснато увеличаваща се клиентела, то това може да значи само едно - магазинът предлага добри оферти. Ако вашият електронен бизнес е закъсал, това може да се дължи на няколко причина. Ето какви могат да бъдат те и начините, по които можете да се справите с тях:

- Съобразете добре и внимателно съотношение цена/качество. Постарайте се да предложите най-добрата цена на продуктите си спрямо конкуренцията, но в никакъв случай не подбивайте цените им. Изградете си собствена ценова политика, която да се съобразява с печалбите и разходите единствено във вашия онлайн магазин, а не нечий друг.

- Поласкайте лоялните клиенти и привлечете потенциалните. Добре е регулярно да изпращате подаръци, мостри и ваучери с отстъпки на лоялните си клиенти. По този начин ще ги стимулирате да пазаруват от вас повече, а на потенциалните клиенти можете да предлагате специални оферти от сорта на "10% отстъпка за всеки следващ закупен продукт". По този начин създавате един кръг, в който сами привличате нови клиенти. Номерът е да запазите инерцията и да не спирате да ангажирате вниманието на клиентите си с добри оферти.

- Представете новостите около онлайн магазина максимално разбираемо и ефективно. Използвайте фейсбук и другите подобни медии, за да стигнете до потребителите си. По този начин ще сте сигурни, че те са информирани за оферите, които им предлагате. 

Всичко зависици от вас, а след като мотивацията ви е печалба, то е почти сигурно, че ще се справите с успешното управление на този нов и достъпен бизнес - онлайн магазините.