Как се създават примамливи оферти за онлайн магазин?

Популярни

макси рокли

Съвети как да изберем макси рокли

Обичате ли роклите?

лодки под наем Гърция

Защо да прекарате ваканцията си на яхта в Гърция

Безброй острови, невероятни кристално чисти води, незабравими залези ...

марихуана интересни факти за растението и семената

Какво не знаем за марихуаната?

Както сигурно сте чували, марихуаната е най-често използваният нелегален опиат в Америка.

лампи пендели, висящи от тавана

Какви видове пендели ще намериш в Бриколаж

Домашното осветление придава онзи интериорен завършек, който ще ни накара да си помислим “Ето,...

персонализирани бижута

Топ причини да подарим бижу на любим човек

Защо трябва да подарявате бижута ли?

оферти за онлайн магазин
5

Ако един онлайн магазини се радва на активно пазаруваща и непрекъснато увеличаваща се клиентела, то това може да значи само едно - магазинът предлага добри оферти. Ако вашият електронен бизнес е закъсал, това може да се дължи на няколко причина. Ето какви могат да бъдат те и начините, по които можете да се справите с тях:

- Съобразете добре и внимателно съотношение цена/качество. Постарайте се да предложите най-добрата цена на продуктите си спрямо конкуренцията, но в никакъв случай не подбивайте цените им. Изградете си собствена ценова политика, която да се съобразява с печалбите и разходите единствено във вашия онлайн магазин, а не нечий друг.

- Поласкайте лоялните клиенти и привлечете потенциалните. Добре е регулярно да изпращате подаръци, мостри и ваучери с отстъпки на лоялните си клиенти. По този начин ще ги стимулирате да пазаруват от вас повече, а на потенциалните клиенти можете да предлагате специални оферти от сорта на "10% отстъпка за всеки следващ закупен продукт". По този начин създавате един кръг, в който сами привличате нови клиенти. Номерът е да запазите инерцията и да не спирате да ангажирате вниманието на клиентите си с добри оферти.

- Представете новостите около онлайн магазина максимално разбираемо и ефективно. Използвайте фейсбук и другите подобни медии, за да стигнете до потребителите си. По този начин ще сте сигурни, че те са информирани за оферите, които им предлагате. 

Всичко зависици от вас, а след като мотивацията ви е печалба, то е почти сигурно, че ще се справите с успешното управление на този нов и достъпен бизнес - онлайн магазините.