Как се създават примамливи оферти за онлайн магазин?

Популярни

Иконата: Сакрално изкуство или народно творчество? – Един задълбочен поглед

Иконата – този древен образ, изпълнен със символика и...

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Качества, които трябва да притежават експертни преводачи от немски на български

Преводът от немски на български не е просто механичен процес на замяна на думи.

Веган торта

Хитрини за приготвяне на вкусни веган торти: Как да постигнем перфектен резултат

Веган тортите все повече набират популярност, не само сред хората, избрали растителното хранене...

Екологични предимства на съдомиялните за вграждане

Съдомиялните за вграждане стават все по-популярни сред домакинствата, не само заради удобството...

Стилове художествени картини: Пътешествие през времето и изкуството

Художествените стилове са като отпечатъци от пръстите на различните епохи и култури. Всеки стил...

оферти за онлайн магазин
5

Ако един онлайн магазини се радва на активно пазаруваща и непрекъснато увеличаваща се клиентела, то това може да значи само едно - магазинът предлага добри оферти. Ако вашият електронен бизнес е закъсал, това може да се дължи на няколко причина. Ето какви могат да бъдат те и начините, по които можете да се справите с тях:

- Съобразете добре и внимателно съотношение цена/качество. Постарайте се да предложите най-добрата цена на продуктите си спрямо конкуренцията, но в никакъв случай не подбивайте цените им. Изградете си собствена ценова политика, която да се съобразява с печалбите и разходите единствено във вашия онлайн магазин, а не нечий друг.

- Поласкайте лоялните клиенти и привлечете потенциалните. Добре е регулярно да изпращате подаръци, мостри и ваучери с отстъпки на лоялните си клиенти. По този начин ще ги стимулирате да пазаруват от вас повече, а на потенциалните клиенти можете да предлагате специални оферти от сорта на "10% отстъпка за всеки следващ закупен продукт". По този начин създавате един кръг, в който сами привличате нови клиенти. Номерът е да запазите инерцията и да не спирате да ангажирате вниманието на клиентите си с добри оферти.

- Представете новостите около онлайн магазина максимално разбираемо и ефективно. Използвайте фейсбук и другите подобни медии, за да стигнете до потребителите си. По този начин ще сте сигурни, че те са информирани за оферите, които им предлагате. 

Всичко зависици от вас, а след като мотивацията ви е печалба, то е почти сигурно, че ще се справите с успешното управление на този нов и достъпен бизнес - онлайн магазините.