С Приорити ООД вие сте в сигурни ръце

Популярни

ски панталон

Какво е важно да знаем при избора на ски панталон

Зимните спортове ни дават много поводи за радост, вълнение и истинско забавление.

поставяне на балатум

Как се поставя балатум

Балатумът е сред най-практичните подови настилки, които бихме могли да изберем за дома си.

момиче стои с лаптоп Леново на колене

Най-продаваните лаптопи Леново в Plasico IT

Изборът на нов лаптоп е съпроводен с много въпроси и дилеми, които трябва да разрешим.

Фризьор поставя екстеншъни

Екстеншъни за коса или защо жените ги обичат?

5 съвета, с които ще се съгласите!

професионално почистване

Как почистването на офиса може да подобри вашия бизнес

Доста важно е да се грижите много за чистотата не само в къщата си, но и на работното си място...

Приорити ООД
5

Доверете се на консултантите на компания Приорити ООД, ако искате да участвате в оперативните програми на европейските структурни фондове. Заложете на професионално, индивидуално и модерно отношение към вашия бизнес. Вашия стратегически план ще бъде допуснат, ако той е вдъхновен от общоевропейските ценности на гражданското общество за партньорство и социална солидарност. В него трябва да са имплицирани новаторски идеи за зелена, екологична икономика, интелигентно развитие или да се търсят възможности за внедряване на нови енергийни източници. Следните ценности и убеждения формират стила на консултиране и ръководене на проекти от Приорити ООД:

Помощ при формулиране на идеята и изслушване на всички подробности;

Консултиране за най-подходяща програма и отговаря ли клиента на критериите за допустимост;

Проучване потребностите и възможностите на клиента;

Отношението към клиента е формиращо самочувствие и увереност;

Попълване на необходимия пакет от документи, по първокласен начин, отговарящ на критериите;

Изработване на стратегически план от ефективен, млад, технократичен екип, припознал обща цел;

Входиране и продължаващи административни услуги след одобрение на проекта;

Достъпно разясняване на правата, отговорностите и задълженията на този етап;

Напътствия в управленски умения, ако опита на клиента е недостатъчен, за да го притежава;

През целия договорен период нуждите на клиента са на първо място и постоянно биват отразявани;

Непрекъсната комуникация с клиента, като му се подава единствено пряко интересуващата му го информация.