С Приорити ООД вие сте в сигурни ръце

Популярни

майка и дете учат в кът за учене у дома

Кът за учене у дома – как да го организираме?

С настъпването на месец септември и старта на учебната година започват приготовленията свързани...

диодна лазерна епилация

Диодна лазерна епилация - ефикасна ли е, колко струва и колко сесии са необходими?

Всичко, което трябва да знаете за диодната лазерна епилация: какво представлява? Боли ли?

черна кухненска мивка и светъл плот

 Какво е важно да знаете преди да купите кухненска мивка?

Ремонтът или освежаването на кухнята често са свързани и с подмяната на кухненската мивка.

Усмихни се красиво

Усмихни се красиво

Проучванията показват, че правилната и красива усмивка помага на хората да бъдат не само по-...

бормашина

Ръководство за начинаещи за използване на бормашина

Бормашината може да ви изглежда като един от онези инструменти, които се използват само от...

Приорити ООД
5

Доверете се на консултантите на компания Приорити ООД, ако искате да участвате в оперативните програми на европейските структурни фондове. Заложете на професионално, индивидуално и модерно отношение към вашия бизнес. Вашия стратегически план ще бъде допуснат, ако той е вдъхновен от общоевропейските ценности на гражданското общество за партньорство и социална солидарност. В него трябва да са имплицирани новаторски идеи за зелена, екологична икономика, интелигентно развитие или да се търсят възможности за внедряване на нови енергийни източници. Следните ценности и убеждения формират стила на консултиране и ръководене на проекти от Приорити ООД:

Помощ при формулиране на идеята и изслушване на всички подробности;

Консултиране за най-подходяща програма и отговаря ли клиента на критериите за допустимост;

Проучване потребностите и възможностите на клиента;

Отношението към клиента е формиращо самочувствие и увереност;

Попълване на необходимия пакет от документи, по първокласен начин, отговарящ на критериите;

Изработване на стратегически план от ефективен, млад, технократичен екип, припознал обща цел;

Входиране и продължаващи административни услуги след одобрение на проекта;

Достъпно разясняване на правата, отговорностите и задълженията на този етап;

Напътствия в управленски умения, ако опита на клиента е недостатъчен, за да го притежава;

През целия договорен период нуждите на клиента са на първо място и постоянно биват отразявани;

Непрекъсната комуникация с клиента, като му се подава единствено пряко интересуващата му го информация.