С Приорити ООД вие сте в сигурни ръце

Популярни

Отвъд пътеката: Скритите съкровища на българските планини за всеки авантюрист

България е благословена с планини, които предлагат много повече от добре утъпкани пътеки и...

Подводните камъни на бързите кредити: Какво трябва да знаем, преди да подпишем?

В моменти на спешна нужда от финансиране, бързите кредити често изглеждат като...

Минимализмът като начин на живот

Минимализмът като начин на живот: По-малко вещи, повече щастие?

В свят, претрупан с консуматорство и постоянно преследване на материални придобивки, все по-...

Обувки и чорапи при диабет: какво да изберем за здравето на краката

Хората, живеещи с диабет, трябва да полагат специални грижи за краката си.

Приорити ООД
5

Доверете се на консултантите на компания Приорити ООД, ако искате да участвате в оперативните програми на европейските структурни фондове. Заложете на професионално, индивидуално и модерно отношение към вашия бизнес. Вашия стратегически план ще бъде допуснат, ако той е вдъхновен от общоевропейските ценности на гражданското общество за партньорство и социална солидарност. В него трябва да са имплицирани новаторски идеи за зелена, екологична икономика, интелигентно развитие или да се търсят възможности за внедряване на нови енергийни източници. Следните ценности и убеждения формират стила на консултиране и ръководене на проекти от Приорити ООД:

Помощ при формулиране на идеята и изслушване на всички подробности;

Консултиране за най-подходяща програма и отговаря ли клиента на критериите за допустимост;

Проучване потребностите и възможностите на клиента;

Отношението към клиента е формиращо самочувствие и увереност;

Попълване на необходимия пакет от документи, по първокласен начин, отговарящ на критериите;

Изработване на стратегически план от ефективен, млад, технократичен екип, припознал обща цел;

Входиране и продължаващи административни услуги след одобрение на проекта;

Достъпно разясняване на правата, отговорностите и задълженията на този етап;

Напътствия в управленски умения, ако опита на клиента е недостатъчен, за да го притежава;

През целия договорен период нуждите на клиента са на първо място и постоянно биват отразявани;

Непрекъсната комуникация с клиента, като му се подава единствено пряко интересуващата му го информация.