С Приорити ООД вие сте в сигурни ръце

Популярни

макси рокли

Съвети как да изберем макси рокли

Обичате ли роклите?

лодки под наем Гърция

Защо да прекарате ваканцията си на яхта в Гърция

Безброй острови, невероятни кристално чисти води, незабравими залези ...

марихуана интересни факти за растението и семената

Какво не знаем за марихуаната?

Както сигурно сте чували, марихуаната е най-често използваният нелегален опиат в Америка.

лампи пендели, висящи от тавана

Какви видове пендели ще намериш в Бриколаж

Домашното осветление придава онзи интериорен завършек, който ще ни накара да си помислим “Ето,...

персонализирани бижута

Топ причини да подарим бижу на любим човек

Защо трябва да подарявате бижута ли?

Приорити ООД
5

Доверете се на консултантите на компания Приорити ООД, ако искате да участвате в оперативните програми на европейските структурни фондове. Заложете на професионално, индивидуално и модерно отношение към вашия бизнес. Вашия стратегически план ще бъде допуснат, ако той е вдъхновен от общоевропейските ценности на гражданското общество за партньорство и социална солидарност. В него трябва да са имплицирани новаторски идеи за зелена, екологична икономика, интелигентно развитие или да се търсят възможности за внедряване на нови енергийни източници. Следните ценности и убеждения формират стила на консултиране и ръководене на проекти от Приорити ООД:

Помощ при формулиране на идеята и изслушване на всички подробности;

Консултиране за най-подходяща програма и отговаря ли клиента на критериите за допустимост;

Проучване потребностите и възможностите на клиента;

Отношението към клиента е формиращо самочувствие и увереност;

Попълване на необходимия пакет от документи, по първокласен начин, отговарящ на критериите;

Изработване на стратегически план от ефективен, млад, технократичен екип, припознал обща цел;

Входиране и продължаващи административни услуги след одобрение на проекта;

Достъпно разясняване на правата, отговорностите и задълженията на този етап;

Напътствия в управленски умения, ако опита на клиента е недостатъчен, за да го притежава;

През целия договорен период нуждите на клиента са на първо място и постоянно биват отразявани;

Непрекъсната комуникация с клиента, като му се подава единствено пряко интересуващата му го информация.