Икони и бъдещето: Къде отива свещеното изкуство?
Иконата, вековен символ на вярата и духовността, е изкуство,...
Велпапе е най-избираният материал за опаковка и изработка на рекламни стелажи за леки стоки. Въпреки че на пръв поглед може да не изглежда като най-високотехнологичния материал, този вид картон е перфектно проектиран да се използва за транспортиране на предмети. Може би винаги сте се чудили защо е така, а може и изобщо да не сте се замисляли. При всяко положение велпапето е идеален материал за всякакви опаковки, обясняват от Dimeko, които години наред се занимават с производството и брандирането на велпапе кутии. Велпапето е добър материал и за транспортиране на продукти, като осигурява защита и издръжливост. То не се разпада, дори и доставката да трае по-дълъг период.
Причините велпапето да е най-използваният материал са много. На първо място това е добрата защита, която то осигурява. След това се нарежда устойчивостта му, както и рентабилността. Нека да разгледаме всяко едно негово свойство поотделно и да видим на какво се дължи.
Защитата, осигурена от велпапето, е основната причина толкова много компании да го използват за доставка на техните продукти. Дори кутиите с единична стена могат да защитят съдържанието в по-голяма степен, отколкото може да се предположи по-тънкия им вид. Всяка стена се състои от два външни слоя, заграждащи вътрешен набразден слой. Външните слоеве предлагат известна твърдост, докато централната набраздена секция осигурява омекотяване по време на движение и транспортиране. Освен това, омекотяването помага и продуктите в кашона да не бъдат наранени по време на пренасяне.
Кутиите с единична стена осигуряват разумно ниво на защита от удар, предотвратявайки повреда. За по-крехки стоки е препоръчително да инвестирате в допълнителната защита от велпапе с двойна стена. Изработката е подобна на единичното велпапе, само че има добавен още един слой за омекотяване и още една външна стена.
Друго важно предимство на велпапето за бизнеса е неговата рентабилност. Велпапето е много достъпен материал, който е в ценовия диапазон на повечето компании, които трябва да изпращат артикули, особено когато се търгува на едро. Икономиите, осигурени от велпапе, не свършват дотук. Неговият многопластов дизайн означава, че той може да издържи на същото налягане като другите материали, без да тежи много. Издръжливите и в същото време леки кутии от велпапе осигуряват ниски разходи.
Велпапето е сред най-екологичните опаковъчни материали. Кутии, направени от картон, могат лесно да се сгъват, което ги прави лесни за повторна употреба. Ако имате картонени кутии, които вече не използвате, препоръчваме ви да ги рециклирате. Велпапето е широко рециклиран материал, който когато се използва, може да намали въздействието на опаковките върху околната среда, тъй като отпадъците се намаляват значително.
Велпапето се използва в много ситуации - от обикновено транспортиране на продукти, до производство на стелажи за излагането на показ на дребни продукти в магазините. Този вид картон може да бъде персонализиран спрямо функционалността, която трябва да изпълнява.
Кутиите от велпапе може да бъдат оформени и изрязани в нетрадиционни форми. Един от методите за създаване на интересна опаковка или кутия от велпапе е и щанцоването.
То e подходяща основа за различни видове печат, включително литографски, сито и цифров печат. Съвсем лесно може да се оцвети и брандира. Велпапето често се използва за опаковане на дизайнерски стоки поради гъвкавостта си. Въпреки че обикновената кафеникава на цвят кутия също върши добра работа, позитивите на брандираната са много повече. Чрез шарените кутии в нестандартна форма, един бранд лесно може да се открои от конкуренцията. Не са малко фирмите, които желаят на опаковките на стоките им да присъстват логото и фирмените им цветове. Стойността на подобно оформяне на една опаковка е доста ниска и всяка фирма може да си я позволи. Все пак една персонализирана опаковка от велпапе е чудесен начин за изграждане на имидж и по-голяма популярност. Допълнително клиентът получава и по-добро потребителско изживяване, докато си разопакова поръчката.