Икони и бъдещето: Къде отива свещеното изкуство?
Иконата, вековен символ на вярата и духовността, е изкуство,...
Годишно се изработват милиони баджове и това не е случайно. Бизнесът по целия свят е разбрал ползите от тях, а те могат да бъдат много. В днешно време баджовете не се използват само от големи фирми, но и от малкия и среден бизнес. Все по-често ги виждаме в заведения, хотели и администрацията. Но защо баджовете се превърнаха в такова масово явление?
Истината е, че те улесняват работата и изграждат доверие между клиент и служител. Често сме се сблъсквали с проблема, когато сме в дадена институция като клиент, да не знаем кой ни обслужва и на каква длъжност е във фирмата, а тази информация е от изключителна важност.
Разбира се, ако изберем да задължим нашите служители да носят баджове, трябва да премислим задълбочено няколко компонента на баджовете: атрактивност, начин на носене на баджа, издръжливост и креативност.
Баджовете – помощник в бизнеса
Най- често срещаният проблем при баджовете е, че служителите не желаят да ги носят. Каква може да бъде причината? Тя засяга първите два компонента на дизайн на баджа. Той трябва да бъде атрактивен. Цветовете трябва да са добре подбрани, както и оформлението. Баджът не трябва да създава неудобство у служителя. Трябва внимателно да изберем материала, размера и дебелината. Експерти в бранша на създаването на баджове като COMAXA ще ви помогнат да изчислите правилно тези три аспекта. Важно решение е и дали баджът да бъде закачен с безопасна игла, магнитче, или да бъде носен с помощта на връзка за врата. Допитайте се до вашите служители, за да намерите най-правилното решение.
Креативността на баджът също е от голямо значение. Един интересен, добре измислен бадж може да привлече внимание, което ще осигури отлична реклама за вашия бранд. Но не рискувайте с твърде голяма креативност, защото може да има обратен ефект. Все повече фирми изписват умалителните имена на своите служители или техния Twitter профил. Това са два отлични примера за креативност при баджовете.