Могат ли децата да научат английски език преди майчиния си език?

Популярни

Как да смените батерията на вашия iPhone в няколко стъпки

Как да смените батерията на вашия iPhone в няколко стъпки

Смартфоните са се превърнали в неразделна част от нашето ежедневие и с течение на времето...

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити и възможностите им за обединяване

Бързи кредити са финансови решения, предлагани от специфични небанкови кредитни институции,...

Предимства на пералните машини с горно зареждане: Достъпност, удобство и компактност

В днешния забързан свят пералните машини са неизменна част от домакинството.

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Топ 5 най-добри хранителни добавки за здрава кожа

Кожата е най-големият орган в човешкото тяло и служи като бариера, предпазвайки ни от вредни...

Етерични масла

Етерични масла за облекчаване на главоболие

Етеричните масла са концентрирани растителни екстракти, които от векове се използват за лечение...

5

Много деца израстват, слушайки 3 или 4 езика. Това, което вече знаем за езика е, че разбирането предшества възпроизвеждането. Разбирането предшества речта. Първо децата трябва да чуят, да абсорбират езика, след това и да разберат звуците, чак по-късно да говорят. Такъв е редът на нещата при децата. Напълно нормално е това и родителите понякога могат да си мислят, че тъй като децата им все още не могат да говорят, то те и не разбират. Това, което се случва е, че родителите много често не им говорят. Следователно децата имат по-малко думи за разбиране и следователно ще говорят още по-малко. Повече по въпроса за децата и ранното езиково обучение може да намерите тук.

Изследванията показват, че децата, които проговарят по-рано, имат по- богат речник. Не е изненада- родителите им разговарят с тях повече. За съжаление, въпреки изследванията, има интелигентни, образовани хора, които не говорят с много малките си деца. Те казват: „Какъв е смисълът? Те все още не говорят.” Разбира се, че няма да говорят много, защото не говорят с тях ! Например 5-месечно дете се опитва да каже „Аба” (на корейски означава баща). Казва „Ах“ и е очевидно, че се опитва да говори. Казва „Ах“ и това не е просто случаен звук, а много ранно производство на реч. За да може детето от горния пример да каже „ума“, корейската дума за майка, от него се изисква да озвучи буквата „м“.